loading...
........بهترین دانلود ها........
محمدرضا حسنی بازدید : 77 1391/08/17 نظرات (0)

 

بسم الله الرحمن الرحیم

آهنگ جدید یاسر داوودیان به نام «دلم با تو»
آهنگ تیتراژ برنامه ی «تازه به تازه، نو به نو»
دانلود آهنگ جدید یاسر داوودیان دلم با تو - تیتراژ برنامه ی تازه به تازه، نو به نو

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

یاسر داودیان خواننده جوان و خوش صدای موسیقی پاپ ایران برای شبکه رادیویی جوان خواند.

داودیان با اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایرانیان در این زمینه گفت: «قطعه ای با عنوان «دلم با تو» به سفارش رادیو جوان، برای تیتراژ برنامه «تازه به تازه، نو به نو» ساخته بودم که دیروز با حضور بنده و اجرای سعید خرسندی برای اولین بار رونمایی شد و قرار بر این است پس از این به عنوان تیتراژ برنامه پخش شود.»

وی در ادامه صحبتهایش و درباره جزئیات این قطعه افزود: «آهنگسازی قطعه «دلم با تو» برعهده بنده بوده که با مجید صالحی (ترانه سرای این قطعه) و راشا تقی پور (تنظیم کننده قطعه) هم برای ساخت این تیتراژ همکاری کرده ام.»

لازم به ذکر است که برنامه «تازه به تازه، نو به نو» پنجشنبه شب ها ساعت ۲۱ با اجرای سعید خرسندی، از رادیو جوان (فرکانس ۸۸ موج اف ام) پخش می شود. در ادامه می توانید این آهنگ زیبا را از دانلود یوز دریافت نمایید.

دانلود با لینک مستقیم

لینک کمکی : rapidshare

حجم : 4.24 مگابایت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چقدر به این سایت علاقه دارید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 20
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 14,745